Tràmit per a sol·licitar l’emissió d’un informe municipal acreditatiu de la compatibilitat del projecte d’una activitat amb el planejament urbanístic i amb les ordenances municipals relatives a aquest.
Amb caràcter previ a la presentació de la sol·licitud o formulació dels instruments d'intervenció ambiental regulats en la Llei 6/2014, de 25 de juliol, de la Generalitat, de prevenció, qualitat i control ambiental d'activitats a la Comunitat Valenciana, és preceptiu sol·licitar a l'ajuntament del municipi on se situarà la instal·lació/activitat l'expedició d'un informe acreditatiu de la compatibilitat del projecte amb el planejament urbanístic i, si és el cas, amb les ordenances municipals relatives a aquest.
Qualsevol persona física o jurídica, ella mateixa, o una altra en representació. Per a actuar en representació d'una altra persona, cal emplenar la plantilla “Autorització de representació” i adjuntar-la firmada a aquest tràmit.
És un servei gratuït.
Tot l’any.
Aproximadament, 20 dies hàbils.
No és aplicable.
El termini màxim per a l’emissió i notificació del certificat sol·licitat és d'un mes des de la seua sol·licitud.
En cas que l'informe no s'emetera en el termini assenyalat, es pot presentar una còpia de la sol·licitud d'aquest juntament amb la sol·licitud d’autorització ambiental integrada. En el supòsit d'activitats subjectes als restants instruments d’intervenció ambiental, serà suficient que s'indique la data en què va ser sol·licitat en la corresponent sol·licitud de presentació de l'instrument ambiental.
Aquest informe urbanístic municipal serà vinculant quan siga negatiu i és independent de la llicència urbanística o de qualsevol altra llicència o autorització exigible en virtut del que s'estableix en la normativa urbanística o d’ordenació de l’edificació.
Servei d’Activitats
Edifici d’Urbanisme
Plaça del Dr. Pera, núm. 4- 3r pis.
Telèfon: 964 835 311
correu.activitats@ajuntamentdebenicarlo.org