Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ

Certificat de compatibilitat urbanística per a l'exercici d'una activitat

Escut de AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica > Certificat de compatibilitat urbanística per a l'exercici d'una activitat

Certificat de compatibilitat urbanística per a l'exercici d'una activitat

Descripció

Tràmit per a sol·licitar l’emissió d’un informe municipal acreditatiu de la compatibilitat del projecte d’una activitat amb el planejament urbanístic i amb les ordenances municipals relatives a aquest.

Què és i per a serveix?

Amb caràcter previ a la presentació de la sol·licitud o formulació dels instruments d'intervenció ambiental regulats en la Llei 6/2014, de 25 de juliol, de la Generalitat, de prevenció, qualitat i control ambiental d'activitats a la Comunitat Valenciana, és preceptiu sol·licitar a l'ajuntament del municipi on se situarà la instal·lació/activitat l'expedició d'un informe acreditatiu de la compatibilitat del projecte amb el planejament urbanístic i, si és el cas, amb les ordenances municipals relatives a aquest.

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona física o jurídica, ella mateixa, o una altra en representació. Per a actuar en representació d'una altra persona, cal emplenar la plantilla “Autorització de representació” i adjuntar-la firmada a aquest tràmit.

Quin preu té?

És un servei gratuït.

En quines dates es pot fer?

Tot l’any.

Com i on es pot demanar?

  • Per la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Benicarló, clicant en el botó [Nova sol·licitud] que trobareu al final d'aquesta  pàgina.
  • Presencialment, en el Registre de l’Ajuntament de Benicarló: c. de Ferreres Bretó, 10 (planta baixa). Cal demanar cita prèvia per telèfon, 964 470 050, o través del web municipal.

Quins documents s’han d’aportar?

  • Plànol d'emplaçament i ocupació de l’activitat en la parcel·la.
  • Memòria descriptiva de la instal·lació i activitat amb les seues característiques principals.
  • Justificació de la necessitat d'ús i aprofitament del sòl.
  • Requeriments de la instal·lació respecte als serveis públics essencials.
  • En cas d’actuar en representació d'una altra persona, l’autorització de representació (plantilla inclosa en el tràmit) i la documentació justificativa de la representació.

Temps de resposta

Aproximadament, 20 dies hàbils.

Quin sentit té el silenci ADMINISTRATIU?

No és aplicable.

Quina normativa ÉS APLICABLE?

  • Llei 6/2014, 25 juliol, de prevenció, qualitat i control ambiental d'activitats en la Comunitat Valenciana.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.

Observacions

El termini màxim per a l’emissió i notificació del certificat sol·licitat és d'un mes des de la seua sol·licitud. 

En cas que l'informe no s'emetera en el termini assenyalat, es pot presentar una còpia de la sol·licitud d'aquest juntament amb la sol·licitud d’autorització ambiental integrada. En el supòsit d'activitats subjectes als restants instruments d’intervenció ambiental, serà suficient que s'indique la data en què va ser sol·licitat en la corresponent sol·licitud de presentació de l'instrument ambiental. 

Aquest informe urbanístic municipal serà vinculant quan siga negatiu i és independent de la llicència urbanística o de qualsevol altra llicència o autorització exigible en virtut del que s'estableix en la normativa urbanística o d’ordenació de l’edificació.

Més informació

Servei d’Activitats

Edifici d’Urbanisme 

Plaça del Dr. Pera, núm. 4- 3r pis.

Telèfon: 964 835 311

correu.activitats@ajuntamentdebenicarlo.org

Plantilles de documents que cal presentar

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • El tràmit requereix que la persona sol·licitant s'identifique i signe amb certificat digital
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones jurídiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ - P1202700I
Passeig de Ferreres Bretó, 10
12580 Benicarló (Castelló)
Precarga de imagen Precarga de imagen