Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ

Autorització per a utilitzar les instal·lacions de la zona recreativa annexa a l’Ermita de Sant Gregori

Escut de AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica > Autorització per a utilitzar les instal·lacions de la zona recreativa annexa a l’Ermita de Sant Gregori

Autorització per a utilitzar les instal·lacions de la zona recreativa annexa a l’Ermita de Sant Gregori

A partir del dia 16/06/2021

Descripció

Tràmit per a sol·licitar permís per a accedir a la zona recreativa annexa a l’Ermita de Sant Gregori (espai exterior amb perímetre tancat) i per a utilitzar l’equipament de l’espai (torradores, taules, lavabos, etc.).

Per a què serveix?

L’autorització d’ús d’aquest espai serveix perquè l’Ajuntament puga organitzar l’accés a l’espai d’acord amb la disponibilitat horària i d’aforament, obtindre les dades de la persona sol·licitant com a responsable del correcte ús de les instal·lacions i coordinar amb les persones encarregades de l’Ermita l’obertura i tancament de l’espai al públic, la supervisió de l’activitat i la neteja de l’espai.

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona física o jurídica, ella mateixa, o una altra en representació. Per a actuar en representació d'una altra persona, cal emplenar la plantilla “Autorització de representació” i adjuntar-la firmada a aquest tràmit.

Quin preu té?

És un servei gratuït.

En quines dates es pot fer?

Tot l’any.

Com i on es pot demanar?

Per la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Benicarló, clicant en el botó [Nova sol·licitud] que trobareu al final d'aquesta pàgina.

Presencialment, en el Registre de l’Ajuntament de Benicarló: c. de Ferreres Bretó, 10 (planta baixa). Cal demanar cita prèvia per telèfon, 964 470 050, o través del web municipal.

Quins documents s’han d’aportar?

  • Declaració de responsabilitat del compliment de les de seguretat i higiene anticovid (formulari inclòs en el tràmit telemàtic).
  • En cas de ser una entitat i sol·licitar material addicional pel formulari del web municipal, el resguard de la petició.
  • En cas d’actuar en representació, l’autorització de representació (plantilla inclosa en el tràmit telemàtic).

Temps de resposta

Aproximadament, 2 dies hàbils.

Quin sentit té el silenci ADMINISTRATIU?

No és aplicable.

Observacions

  • Podeu consultar en el Departament de Cultura la disponibilitat de l’espai abans de fer la sol·licitud per telèfon: 964 470 050 (ext. 0104 i 0106). Les sol·licituds es concediran per rigorós ordre d'entrada en registre.
  • Si feu la sol·licitud i l'espai ja ha sigut reservat per un altre usuari/ària, el departament es posarà en contacte amb vosaltres per oferir-vos una nova data. És a dir, fer la sol·licitud no indica en cap cas que tingueu l'espai reservat si aquest no està disponible.
  • Us recomanem que si feu el tràmit presencialment, pregunteu per la disponibilitat de dates el mateix dia que tingueu la cita per a Registre, abans de personar-vos a l’Ajuntament.
  • Les entitats culturals, esportives i socials inscrites al Registre Municipal poden sol·licitar material addicional, a través del formulari del web municipal.

Plantilles de documents que cal presentar

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • El tràmit requereix que la persona sol·licitant s'identifique i signe amb certificat digital
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones jurídiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ - P1202700I
Passeig de Ferreres Bretó, 10
12580 Benicarló (Castelló)
Precarga de imagen Precarga de imagen