Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ

Certificat històric d'empadronament per a una persona a càrrec

Escut de AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica > Certificat històric d'empadronament per a una persona a càrrec

Certificat històric d'empadronament per a una persona a càrrec

Descripció

Tràmit per a sol·licitar, per a una persona a càrrec, el document que certifica l'historial padronal d'aquesta en el municipi.

Qui hi pot sol·licitar?

Qualsevol persona física.

Quin preu té?

Cal pagar la taxa de 4 euros, que s'estableix en l'Ordenança fiscal T1 reguladora de les taxes per tramitació d'expedients i expedició de documents administratius.

Important!

Abans de sol·licitar el certificat, heu de pagar-ne les taxes. Per a fer-ho, entreu al Portal Tributari de l’Ajuntament de Benicarló i genereu l’autoliquidació de la taxa per tramitació d'expedients i expedició de documents administratius (codi 1018), tarifa 002 Certificat d’empadronament.

Una vegada generat l’imprés d’autoliquidació de la taxa, el pagament es pot fer telemàticament a través de la Passarel·la de Pagaments de l'Ajuntament. També, presencialment, en les entitats bancàries indicades en l'imprès o en el caixer situat a la planta baixa de l'Ajuntament (sense cita prèvia - c. de Ferreres Bretó, 10). 

El justificant del pagament s’ha d’aportar a la sol·licitud del certificat en aquest mateix tràmit.

En quines dates es pot fer?

Tot l’any.

Com i on es pot demanar?

  • Per la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Benicarló, clicant en el botó [Nova sol·licitud] que trobareu al final d'aquesta  pàgina.
  • Presencialment, en el Registre de l’Ajuntament de Benicarló: c. de Ferreres Bretó, 10 (planta baixa).

Quins documents s’han d’aportar?

  • L'autoliquidació de la taxa per tramitació d'expedients i expedició de documents administratius  generada en el Portal Tributari i el justificant de pagament d'aquesta taxa.
  • Documentació que acredite la relació amb la persona per a la qual se sol·licita el certificat: llibre de família, certificat/informe de dependència on s'indique el nom del cuidador/a, etc.

Temps de resposta

10 dies hàbils.

Quin sentit té el silenci ADMINISTRATIU?

No és aplicable.

Quina normativa ÉS APLICABLE?

  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • El tràmit requereix que la persona sol·licitant s'identifique i signe amb certificat digital
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ - P1202700I
Passeig de Ferreres Bretó, 10
12580 Benicarló (Castelló)
Precarga de imagen Precarga de imagen