Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ

Certificat de convivència per a una persona a càrrec

Escut de AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica > Certificat de convivència per a una persona a càrrec

Certificat de convivència per a una persona a càrrec

Fins al dia 02/10/2023

Descripció

Tràmit per a sol·licitar, per a una persona a càrrec que convisca amb la sol·licitant, el document que certifica quines són les persones empadronades en un domicili.

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona física.

Per poder sol·licitar el certificat de convivència cal estar empadronat/ada a Benicarló.

Quin preu té?

Cal pagar la taxa de 4 euros, que s'estableix en l'Ordenança fiscal T1 reguladora de les taxes per tramitació d'expedients i expedició de documents administratius.

Important!

Abans de sol·licitar el certificat, heu de pagar-ne les taxes. Per a fer-ho, entreu al Portal Tributari de l’Ajuntament de Benicarló i genereu l’autoliquidació de la taxa per tramitació d'expedients i expedició de documents administratius (codi 1018), tarifa 003 Certificat de convivència.

Una vegada generat l’imprés d’autoliquidació de la taxa, el pagament es pot fer telemàticament a través de la Passarel·la de Pagaments de l'Ajuntament. També, presencialment, en les entitats bancàries indicades en l'imprès o en el caixer situat a la planta baixa de l'Ajuntament (sense cita prèvia - c. de Ferreres Bretó, 10). 

El justificant del pagament s’ha d’aportar a la sol·licitud del certificat en aquest mateix tràmit.

En quines dates es pot fer?

Tot l’any.

Com i on es pot demanar?

  • Per la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Benicarló, clicant en el botó [Nova sol·licitud] que trobareu al final d'aquesta  pàgina.
  • Presencialment, en el Registre de l’Ajuntament de Benicarló: c. de Ferreres Bretó, 10 (planta baixa).

Quins documents s’han d’aportar?

  • Justificant de pagament de la taxa per tramitació d'expedients i expedició de documents administratius.
  • Documentació que acredite la relació amb la persona per a la qual se sol·licita el certificat: llibre de família, certificat/informe de dependència on s'indique el nom del cuidador/a, etc.

Temps de resposta

10 dies hàbils.

Quin sentit té el silenci ADMINISTRATIU?

No és aplicable.

Quina normativa ÉS APLICABLE?

  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Observacions

Cal estar empadronat/ada al municipi per poder sol·licitar el certificat.

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • El tràmit requereix que la persona sol·licitant s'identifique i signe amb certificat digital
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
El termini de sol·licitud està actualment tancat
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ - P1202700I
Passeig de Ferreres Bretó, 10
12580 Benicarló (Castelló)
Precarga de imagen Precarga de imagen