Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ

Sol·licitud de manteniment de terceres persones

Escut de AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica > Sol·licitud de manteniment de terceres persones

Sol·licitud de manteniment de terceres persones

Descripció

Tràmit per a comunicar les dades bancàries necessàries per a ser donat/da d'alta en el registre de terceres persones de l’Ajuntament de Benicarló. L’Ajuntament farà servir aquestes dades per a expedir els pagaments municipals corresponents.

Heu d’utilitzar aquest tràmit en els següents casos:

  • Alta de nou perceptor/a, quan no estigueu donats d'alta en el registre de terceres persones.
  • Baixa, quan vulgueu deixar sense efecte un compte bancari ja existent en el registre.
  • Modificació de dades, quan estigueu donats d'alta en el registre i vulgueu canviar les dades que hi consten (domicili, compte bancari, etc.).

Important!

Si l’Ajuntament ja disposa de les vostres dades bancàries i no hi cap canvi, no és necessari aportar-les cada vegada que se us haja de fer un pagament.

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona física o jurídica, ella mateixa, o una altra en representació. Per a actuar en representació d'una altra persona, cal emplenar la plantilla “Autorització de representació” i adjuntar-la firmada a aquest tràmit.

Quin preu té?

És un servei gratuït.

En quines dates es pot fer?

Tot l’any.

Com i on es pot demanar?

  • Per la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Benicarló, clicant en el botó [Nova sol·licitud] que trobareu al final d'aquesta pàgina.
  • Presencialment, en el Registre de l’Ajuntament de Benicarló: c. de Ferreres Bretó, 10 (planta baixa). Cal demanar cita prèvia per telèfon, 964 470 597, o través del web municipal.

Quins documents s’han d’aportar?

  • Sol·licitud de manteniment de terceres persones, firmada i segellada per l’entitat financera (plantilla inclosa en el tràmit telemàtic). Si la sol·licitud no pot anar firmada per l'entitat bancària, a més, cal adjuntar un certificat emés per l’entitat bancària que acredite la identitat del compte, amb una antiguitat inferior a sis mesos comptadors des de la data en què se sol·licita el tràmit.
  • Si s'actua en representación d'una altra persona, l'autorització de representació (plantilla inclosa en el trámite) i la documentació justificativa de la representació.

Temps de resposta

Les dades s’incorporen automàticament al registre de terceres persones. No hi ha resposta.

Quin sentit té el silenci ADMINISTRATIU?

No és aplicable.

Quina normativa ÉS APLICABLE?

  • Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei reguladora d'hisendes locals.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Observacions

Pagament de factures

L’Ajuntament abonarà l’import de les factures presentades al compte del creditor que conste en el registre de terceres persones de l’Ajuntament. És important que, en les factures registrades a través del Punt General d'Entrada de Factures Electròniques de l'Administració General (FACe), conste el mateix número de compte que s'indica a la sol·licitud de manteniment de terceres persones.

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • El tràmit requereix que la persona sol·licitant s'identifique i signe amb certificat digital
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones jurídiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ - P1202700I
Passeig de Ferreres Bretó, 10
12580 Benicarló (Castelló)
Precarga de imagen Precarga de imagen