Tràmit per a comunicar les dades bancàries necessàries per a ser donat/da d'alta en el registre de terceres persones de l’Ajuntament de Benicarló. L’Ajuntament farà servir aquestes dades per a expedir els pagaments municipals corresponents.
Heu d’utilitzar aquest tràmit en els següents casos:
Important!
Si l’Ajuntament ja disposa de les vostres dades bancàries i no hi cap canvi, no és necessari aportar-les cada vegada que se us haja de fer un pagament.
Qualsevol persona física o jurídica, ella mateixa, o una altra en representació. Per a actuar en representació d'una altra persona, cal emplenar la plantilla “Autorització de representació” i adjuntar-la firmada a aquest tràmit.
És un servei gratuït.
Tot l’any.
Les dades s’incorporen automàticament al registre de terceres persones. No hi ha resposta.
No és aplicable.
Pagament de factures
L’Ajuntament abonarà l’import de les factures presentades al compte del creditor que conste en el registre de terceres persones de l’Ajuntament. És important que, en les factures registrades a través del Punt General d'Entrada de Factures Electròniques de l'Administració General (FACe), conste el mateix número de compte que s'indica a la sol·licitud de manteniment de terceres persones.