Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ

Procés selectiu de set places de funcionari/ària de carrera per torn lliure (1 reservada al torn de discapacitat) del grup C subgrup C1 d'administratiu/iva per concurs oposició

Escut de AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica > Procés selectiu de set places de funcionari/ària de carrera per torn lliure (1 reservada al torn de discapacitat) del grup C subgrup C1 d'administratiu/iva per concurs oposició

Procés selectiu de set places de funcionari/ària de carrera per torn lliure (1 reservada al torn de discapacitat) del grup C subgrup C1 d'administratiu/iva per concurs oposició

Des del dia 30/12/2022 fins al dia 27/01/2023

Descripció

Tràmit per a sol·licitar l'admissió en el procés selectiu de set places de funcionari/ària de carrera per torn lliure (1 reservada al torn de discapacitat) del grup C subgrup C1, administratiu/iva per concurs oposició.

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona física, que complisca amb els requisits de la convocatòria.

Quin preu té?

Per a participar en el procediment selectiu s'ha d'abonar l'import de les taxes:  22 euros. Compte bancari: CAJAMAR CAIXA RURAL ES75 3058 7466 2527 3200 0016

En quines dates es pot fer?

Durant 20 dies, a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat.

Com i on es pot demanar?

Per la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Benicarló, clicant en el botó [Nova sol·licitud] que està al final d'aquesta pàgina.

Quins documents s'han d'aportar?

  • Declaració responsable signada i degudament emplenada (formulari inclòs en el tràmit).
  • Fotocòpia del Document Nacional d'Identitat o passaport, sempre en vigor, i sense perjudici de l'obligació futura de presentació de l'original o fotocòpia compulsada.
  • Fotocòpia de la titulació exigida, Batxiller Superior o equivalent, i sense perjudici de l'obligació futura de la presentació de l'original o fotocòpia compulsada. Equivaldrà al títol un certificat acreditatiu de reunir els requisits per a l'expedició d'aquest, emès per l'organisme públic competent juntament amb el justificant de liquidació del pagament de les taxes acadèmiques per la seua expedició, sense perjudici de l'obligació futura de presentació de l'original o fotocòpia compulsada.
  • La documentació acreditativa d'haver abonat els drets d'examen.
  • Per al torn de discapacitat, document acreditatiu d'aquesta. Cal tindre reconegut un grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent.

Temps de resposta

Aproximadament, 90 dies hàbils.

Quin sentit té el silenci ADMINISTRATIU?

No és aplicable.

Quina normativa ÉS APLICABLE?

  • Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic (TREBEP).
  • Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana.
  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, de bases del règim local (LRBRL).
  • Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local (TRRL).
  • Llei 30/1984, de 2 d'agost, de mesures per a la reforma de la funció pública (LMRFP).
  • Reial decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament general d'ingrés (RGI).
  • Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'estableixen les regles bàsiques i els programes mínims al fet que ha d'ajustar-se el procediment de selecció dels funcionaris de l'Administració local.
  • Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.
  • Reial decret 462/2002, de 24 de maig, sobre indemnitzacions per raó del servei.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPACAP).
  • Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic (LRJSP).
  • Aquelles disposicions normatives que resulten aplicables sobre la matèria o aquelles que les substituïsquen o desenvolupen les normes anteriorment assenyalades.

Observacions

Es pot formalitzar l'abonament de la taxa mitjançant transferència bancària o altres modalitats que permeten deixar constància del pagament.

Més informació en el web municipal www.benicarlo.org

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • El tràmit requereix que la persona sol·licitant s'identifique i signe amb certificat digital
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
El termini de sol·licitud està actualment tancat
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ - P1202700I
Passeig de Ferreres Bretó, 10
12580 Benicarló (Castelló)
Precarga de imagen Precarga de imagen