Tràmit intern per a sol·licitar una ajuda social per al propi empleat/ada públic per a prestacions socials (natalitat/adopció de menors, matrimoni/formalització de parella de fet, utilització d'instal·lacions municipals i sanitàries).
Mitjançant aquest tràmit els empleats/ades públics puden sol·licitar una prestació social pels següents conceptes:
1. Natalitat/adopció de menors: per naixement o adopció d'un menor. Si el part és múltiple, es multiplicarà la quantitat a percebre pel nombre de fills nascuts en el part.
2. Matrimoni/formalització de parella de fet: podrà sol·licitar-la l'empleat/ada públic que haja contret matrimoni o haja formalitzat una relació com a parella de fet, durant el mateix any natural.
3. Utilització d'instal·lacions municipals (piscina): Es tindrà dret a utilitzar de manera gratuïta totes les instal·lacions municipals, propietat de l'Ajuntament.
4. Sanitàries
4.1. Tractament odontològic / neteja de boca.
4.2. Adquisició de productes mèdics (inclou ulleres, lents de contacte, operacions oculars no incloses en la seguretat social, plantilles o calçat ortopèdic, pròtesis auditives/fonacions, marcapassos, cotilla/collarets o similars i cadires de rodes o crosses).
Empleats/ades públic de l'Ajuntament de Benicarló. El personal funcionari interí i el laboral no fix que no haja treballat almenys 6 mesos no podrà sol·licitar les ajudes.
En cas que l'ajuda siga per als fills/es de l'empleat/ada, cal fer la sol·licitud mitjançant el tràmit “Prestacions socials de per a fills, filles o cònjuge d'empleats/ades públics”.
És un servei gratuït.
Tot l'any; la sol·licitud s'ha de presentar sempre l'any natural corresponent a el fet causant de l'ajuda sol·licitada.
Per la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Benicarló, clicant en el botó [Nova sol·licitud] que trobarà al final d'aquesta pàgina.
– Declaració responsable (formulari inclòs en el tràmit telemàtic).
– La següent documentació acreditativa, segons la prestació sol·licitada:
1. Natalitat/adopció de menors: llibre de família o certificat acreditatiu del naixement o l'adopció.
2. Matrimoni/formalització de parella de fet: llibre de família o certificat acreditatiu del matrimoni o unió de fet.
3. Utilització d'instal·lacions municipals: factures mensuals de les quotes d'inscripció en la corresponent instal·lació municipal.
4.1. Tractament odontològic/neteja de boca: factura i resguard de pagament amb targeta o factura amb el concepte «pagat» i signatura manuscrita.
4.2. Adquisició de productes mèdics:
– ulleres i lents de contacte: factura i resguard de pagament amb targeta o factura amb el concepte «pagat» i signatura manuscrita.
– operacions oculars no incloses en la Seguretat Social: factura i resguard de pagament amb targeta o factura amb el concepte «pagat» i signatura manuscrita.
– plantilles o calçat ortopèdic: factura i resguard de pagament amb targeta o factura amb el concepte «pagat» i signatura manuscrita. A més, certificat mèdic que n'aconselle el tractament.
– pròtesis auditives/fonacions, marcapassos, cotilla/collarets o similars i cadires de rodes o crosses: factura i resguard de pagament amb targeta o factura amb el concepte «pagat» i signatura manuscrita.
360 dies. S'estableixen dos períodes de resolució de sol·licitud dins de l'any.
És negatiu.
Documentació disponible en la Intranet 2.0 > Documentació interna, del web municipal
L'objecte de les ajudes socials ha d'haver-se produït dins de l'any natural en el qual se sol·licita l'ajuda (amb excepció de l'indicat per al període de baixa per naixement fill).