Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ

Presentació de la documentació per poder aprovar un conveni regulador de subvenció directa d'entitats de Medi Ambient

Escut de AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica > Presentació de la documentació per poder aprovar un conveni regulador de subvenció directa d'entitats de Medi Ambient

Presentació de la documentació per poder aprovar un conveni regulador de subvenció directa d'entitats de Medi Ambient

Des del dia 24/02/2024 fins al dia 30/11/2024

Descripció

Tràmit per a presentar la documentació necessària per poder aprovar el text del conveni regulador de subvenció directa.

Qui ho pot demanar?

Les entitats previstes en el pressupost o aquelles que han estat autoritzades pel Ple.

Quin preu té?

És un servei gratuït.

En quines dates es pot fer?

Durant els dos mesos següents a l'entrada en vigor del pressupost o l'autorització del Ple.

Com i on es pot demanar?

Per la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Benicarló, clicant en el botó [Nova sol·licitud] que trobareu al final d'aquesta  pàgina.

Quins documents s’han d’aportar?

  • Declaració responsable del representant legal on consten les següents dades (formulari inclòs en el tràmit telemàtic):
    • Que l'entitat no està sotmesa a cap de les causes de prohibició citades en els números 2 i 3 de l'article 13 de la Llei 38/2003, General de Subvencions, ni en el seu cas les previstes en els apartats 5 i 6 de l'article 4 de la Llei Orgànica 1/2002 reguladora del dret d'associació.
    • Que l’entitat es compromet a realitzar l'activitat i a justificar-ho estableix en la clàusula sisena del conveni.
    • Que l'entitat assumeix la totalitat de las responsabilitats legals que pogueren derivar-se de la realització de les activitats subvencionades per l’Ajuntament i eximeix expressament l’Ajuntament de subsidiarietat en aquestes.
    • Que l’entitat incorporarà de manera visible i destacada el logotip de l'Ajuntament en la difusió, ja siga impresa o per qualsevol altre mitjà, de les actuacions que es duguen a terme mitjançant el conveni.
    • Que l’entitat comunicarà a l'Ajuntament l'obtenció d'altres subvencions o ajudes finalistes que financen les mateixes activitats subvencionades.
    • Que l’entitat se sotmetrà a les actuacions de comprovació i seguiment de l'activitat i del control financer per part dels diferents serveis de l'Ajuntament.
    • Que l’entitat no pagarà en efectiu les operacions en què alguna de les parts actue en qualitat d'empresari o professional i tinguen un import igual o superior a 1.000,00 euros o el seu contravalor en moneda estrangera.
  • Memòria del projecte a desenvolupar objecte de la subvenció nominativa (plantilla inclosa en el tràmit telemàtic).
  • Pressupost de l'activitat subvencionada (formulari inclòs en el tràmit telemàtic).
  • Certificat de la secretaria de l'entitat, on conste l'acord de l'òrgan corresponent per a la firma d'un conveni regulador de la subvenció directa (plantilla inclosa en el tràmit telemàtic).
  • Certificat de l’Agència Tributària on conste que l’entitat està al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i en la Seguretat Social. Podeu sol·licitar-lo des d'ací: https://sede.seg-social.gob.es/wps/portal/sede/sede/EmpresasyProfesionales/informes+y+certificados/n201736
  • Certificat de la Seguretat Social on conste que l'entitat no té obligacions pendents. Podeu sol·licitar-lo des d'ací: https://sede.seg-social.gob.es/wps/portal/sede/sede/EmpresasyProfesionales/Informes+y+Certificados/030616_E_Afi
  • Certificat del Registre d'Associacions (o un altre registre oficial) on consten els càrrecs dels òrgans de representació.
  • Còpia del DNI de la persona que figure com a representant en el certificat electrònic.
  • Còpia del NIF de l'entitat si hi ha alguna variació respecte l'últim NIF presentat.
  • Si no consten les dades bancàries de l’entitat a l’Ajuntament o aquestes s’han modificat, una sol·licitud de manteniment de terceres persones (plantilla inclosa en el tràmit telemàtic).

Temps de resposta

El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució del procediment no podrà excedir de sis mesos, llevat que una norma amb rang de llei establisca un termini major o així vinga previst en la normativa de la Unió Europea

Quin sentit té el silenci ADMINISTRATIU?

El silenci és negatiu, per tant, la vostra sol·licitud es denegarà. Tot i això, podreu interposar-hi els recursos pertinents.

Quina normativa ÉS APLICABLE?

  • Art. 22.2.a) de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
  • Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de desenvolupament de la Llei General de Subvencions.
  • Ordenança General de Subvencions de l'Ajuntament de Benicarló.

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • El tràmit requereix que la persona sol·licitant s'identifique i signe amb certificat digital
  • Les persones sol·licitants poden ser persones jurídiques
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ - P1202700I
Passeig de Ferreres Bretó, 10
12580 Benicarló (Castelló)
Precarga de imagen Precarga de imagen