Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ

Ocupació temporal de la via pública

Escut de AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica > Ocupació temporal de la via pública

Ocupació temporal de la via pública

A partir del dia 05/06/2024

Descripció

Tràmit per a sol·licitar una autorització per ocupar la via pública per a realitzar activitats o instal·lacions que suposen una ocupació temporal de la via pública, però que no en comporten la seua modificació.

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona física o jurídica, ella mateixa, o una altra en representació. Per a actuar en representació d'una altra persona, si no esteu donats d’alta en el Registre Electrònic d’Apoderaments Apodera, cal emplenar la plantilla “Autorització de representació” i adjuntar-la firmada a aquest tràmit.

Quin preu té?

Si l'ocupació té una finalitat lucrativa, cal pagar les taxes taxes que es generen de la gestió d’aquest tràmit, tal com s’indica en la T14. Taxa per la utilització privativa o aprofitament especial del domini públic. En aquest cas, una vegada sol·licitada l'ocupació de via pública, el Departament de Governació us requerirà el pagament de l'import d'aquesta taxa.

En quines dates es pot fer?

Tot l’any.

Com i on es pot demanar?

  • Per la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Benicarló, clicant en el botó [Nova sol·licitud] que trobareu al final d'aquesta  pàgina.
  • Presencialment, en el Registre de l’Ajuntament de Benicarló: c. de Ferreres Bretó, 10 (planta baixa).

Quins documents s’han d’aportar?

  • Si sou una entitat donada d’alta en el Registre Municipal d’Associacions i necessiteu material o serveis dels Serveis Públics Municipals, el document de sol·licitud d’aquests materials o serveis que podeu obtindre ací: https://www.benicarlo.org/limesurvey/index.php/758454?lang=ca-valencia
  • Per a actuar en representació d'una altra persona, si no esteu donats d’alta en el Registre Electrònic d’Apoderaments Apodera, l’autorització de la representació i la documentació que l’acredite (plantilla inclosa en el tràmit telemàtic).

Temps de resposta

3 mesos.

Quin sentit té el silenci ADMINISTRATIU?

El silenci és negatiu, per tant, la vostra sol·licitud es denegarà. Tot i això, podreu interposar-hi els recursos pertinents.

Quina normativa ÉS APLICABLE?

Plantilles de documents que cal presentar

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • El tràmit requereix que la persona sol·licitant s'identifique i signe amb certificat digital
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones jurídiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ - P1202700I
Passeig de Ferreres Bretó, 10
12580 Benicarló (Castelló)
Precarga de imagen Precarga de imagen