Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ

Presentació de la documentació per poder aprovar un conveni regulador de subvenció directa d'entitats de Cultura-Festes 2025

Escut de AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica > Presentació de la documentació per poder aprovar un conveni regulador de subvenció directa d'entitats de Cultura-Festes 2025

Presentació de la documentació per poder aprovar un conveni regulador de subvenció directa d'entitats de Cultura-Festes 2025

Des del dia 07/03/2025 fins al dia 06/05/2025

Descripció

Tràmit per a presentar la documentació necessària per poder aprovar el text del conveni regulador de subvenció directa.

Qui ho pot demanar?

Les entitats previstes en el pressupost o aquelles que han estat autoritzades pel Ple.

Quin preu té?

És un servei gratuït.

En quines dates es pot fer?

Durant els dos mesos següents a l'entrada en vigor del pressupost o l'autorització del Ple.

Com i on es pot demanar?

Per la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Benicarló, clicant en el botó [Nova sol·licitud] que trobareu al final d'aquesta  pàgina.

Quins documents s’han d’aportar?

  • Declaració responsable del representant legal  (formulari inclòs en el tràmit telemàtic).
  •  Memòria del projecte a desenvolupar objecte de la subvenció directa que inclou el pressupost (plantilla inclosa en el tràmit telemàtic).
  • Certificat de la secretaria de l'entitat, on conste l'acord de l'òrgan corresponent per a la firma d'un conveni regulador de la subvenció directa (plantilla inclosa en el tràmit telemàtic).
  • Certificat de l'Agència Tributària on conste que l'entitat està al corrent en el compliment de les obligacions tributàries per obtenir subvencions públiques. Podeu sol·licitar-lo des d'ací: https://sede.agenciatributaria.gob.es/Sede/procedimientoini/G304.shtml
  • Certificat de la Seguretat Social on conste que l'entitat no té obligacions pendents. Podeu sol·licitar-lo des d'ací: https://sede.seg-social.gob.es/wps/portal/sede/sede/EmpresasyProfesionales/Informes+y+Certificados/030616_E_Afi
  • Certificat del Registre d'Associacions (o un altre registre oficial) on consten els càrrecs dels òrgans de representació. Si la informació està actualitzada en el registre, pot descarregar-lo des d'ací: https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=g20242
  • Còpia del DNI de la persona que figure com a representant en el certificat electrònic.
  • Còpia del NIF de l'entitat si hi ha alguna variació respecte l'últim NIF presentat.
  • Si no consten les dades bancàries de l'entitat a l'Ajuntament o aquestes s'han modificat, una sol·licitud de manteniment de terceres persones (plantilla inclosa en el tràmit telemàtic).

Temps de resposta

El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució del procediment no podrà excedir de sis mesos, llevat que una norma amb rang de llei establisca un termini major o així vinga previst en la normativa de la Unió Europea

Quin sentit té el silenci ADMINISTRATIU?

El silenci és negatiu, per tant, la vostra sol·licitud es denegarà. Tot i això, podreu interposar-hi els recursos pertinents.

Quina normativa ÉS APLICABLE?

  • Art. 22.2.a) de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
  • Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de desenvolupament de la Llei General de Subvencions.
  • Ordenança General de Subvencions de l'Ajuntament de Benicarló.

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • El tràmit requereix que la persona sol·licitant s'identifique i signe amb certificat digital
  • Les persones sol·licitants poden ser persones jurídiques
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ - P1202700I
Passeig de Ferreres Bretó, 10
12580 Benicarló (Castelló)
Precarga de imagen Precarga de imagen