Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ

Sol·licitud de realització de campus esportiu en instal·lacions esportives municipals

Escut de AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica > Sol·licitud de realització de campus esportiu en instal·lacions esportives municipals

Sol·licitud de realització de campus esportiu en instal·lacions esportives municipals

A partir del dia 28/03/2025

Descripció

Tràmit per a sol·licitar realitzar un campus esportiu en una instal·lació esportiva municipal.

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona física o jurídica, ella mateixa, o una altra en representació.

Quin preu té?

És un servei gratuït. 

Ara bé, si el campus té una finalitat lucrativa, cal pagar les taxes taxes que es generen de la gestió d’aquest tràmit, tal com s’indica en la T14. Taxa per la utilització privativa o aprofitament especial del domini públic  i en el P-6 Preu públic per la utilització de les instal·lacions esportives municipals. En aquest cas, una vegada fet la sol·licitud, el Departament d’Esports us requerirà el pagament de l'import d'aquesta taxa. 

Les entitats legalment constituïdes estan exemptes de pagar aquesta taxa.

En quines dates es pot fer?

Tot l’any. No obstant això, la sol·licitud s'ha de presentar, almenys, 30 dies hàbils abans del dia que vaja tenir lloc el campus.

Com i on es pot demanar?

  • Per la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Benicarló, clicant en el botó [Nova sol·licitud] que trobareu al final d'aquesta  pàgina.
  • NOMÉS PERSONES FÍSIQUES: Presencialment, en el Registre de l’Ajuntament de Benicarló: c. del Doctor Pera, 4 (planta baixa).

Quins documents s’han d’aportar?

  • Declaració responsable (formulari inclòs en el tràmit)
  • Dades del campus (formulari inclòs en el tràmit telemàtic)
  • Justificant de la contractació de l'assegurança de responsabilitat civil.
  • Justificant de la contractació de l'assegurança d'accidents.
  • Llista de monitors/ores del campus, que ha d'incloure: nom i cognoms, DNI i titulació acadèmica de cada monitor/a.
  • Certificats d'antecedents sexuals dels monitors/ores del campus. 
  • Si sou una entitat donada d’alta en el Registre Municipal d’Associacions i necessiteu material o serveis dels Serveis Públics Municipals, el document de sol·licitud d’aquests materials o serveis que podeu obtindre ací: https://www.benicarlo.org/limesurvey/index.php/758454?lang=ca-valencia
  • Per a actuar en representació d'una altra persona, si no esteu donats d’alta en el Registre Electrònic d’Apoderaments Apodera, l’autorització de la representació i la documentació que l’acredite (plantilla inclosa en el tràmit telemàtic).

Temps de resposta

1 mes

Quin sentit té el silenci ADMINISTRATIU?

Negatiu.

Quina normativa ÉS APLICABLE?

  • Llei 2/2022, de 22 de juliol, d'ordenació de les professions de l'esport i l'activitat física.
  • Llei 2/2011, de 22 de març, de l'esport i l'activitat física de la Comunitat Valenciana.
  • Decret 143/2015, d'11 de setembre, del Consell, pel qual aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei 14/2010, de 3 de desembre, de la Generalitat, d'Espectacles Públics, Activitats Recreatives i Establiments Públics.
  • Reglament d’ús d’instal·lacions municipals.

Observacions

Més informació: www.benicarlo.org

Plantilles de documents que cal presentar

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • El tràmit requereix que la persona sol·licitant s'identifique i signe amb certificat digital
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones jurídiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ - P1202700I
Passeig de Ferreres Bretó, 10
12580 Benicarló (Castelló)
Precarga de imagen Precarga de imagen