Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ

Sol·licitud d'ús d'instal·lació esportiva municipal per temporada esportiva

Escut de AJUNTAMENT DE BENICARLÓ
Seu Electrònica > Sol·licitud d'ús d'instal·lació esportiva municipal per temporada esportiva

Sol·licitud d'ús d'instal·lació esportiva municipal per temporada esportiva

A partir del dia 12/05/2025

Descripció

Tràmit per a sol·licitar l’ús d'una instal·lació esportiva municipal amb motiu de la temporada esportiva, per a entrenaments o competicions.

Qui el pot sol·licitar?

Només les persones jurídiques.

Quin preu té?

És un servei gratuït. 

Ara bé, si el campus té una finalitat lucrativa, cal pagar les taxes taxes que es generen de la gestió d’aquest tràmit, tal com s’indica en el P-6 Preu públic per la utilització de les instal·lacions esportives municipals. En aquest cas, una vegada fet la sol·licitud, el Departament d’Esports us requerirà el pagament de l'import d'aquesta taxa. 

Les entitats legalment constituïdes estan exemptes de pagar aquesta taxa.

En quines dates es pot sol·licitar?

Tot l'any. No obstant això, la sol·licitud s'ha de presentar, almenys, 30 dies hàbils abans del dia que comence la temporada esportiva.

Com i on es pot sol·licitar?

Per la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Benicarló, clicant en el botó [Nova sol·licitud] que trobareu al final d'aquesta  pàgina.

Quins documents s'han d'aportar?

  1. Declaració responsable (formulari inclòs en el tràmit)
  2. Dades de l'activitat esportiva (formulari inclòs en el tràmit telemàtic)
  3. Justificant de la contractació de l'assegurança de responsabilitat civil.
  4. Justificant de la contractació de l'assegurança d'accidents o certificat on conste que els/les esportistes participants estan federats/ades.
  5. Llista de monitors/ores de l'activitat, que ha d'incloure: nom i cognoms, DNI i titulació acadèmica de cada monitor/a.
  6. Certificats d'antecedents sexuals dels monitors/ores de l'activitat. 
  7. Calendari provisional d'ús de la instal·lació.
  8. Per a actuar en representació d'una altra persona, si no està donat/a d'alta en el Registre Electrònic d'Apoderaments Apodera, l'autorització de la representació i la documentació que l'acredite (plantilla inclosa en el tràmit telemàtic).

Temps de resposta

3 mesos

Quin sentit té el silenci ADMINISTRATIU?

Negatiu.

Quina normativa ÉS APLICABLE?

  • Llei 2/2022, de 22 de juliol, d'ordenació de les professions de l'esport i l'activitat física.
  • Llei 2/2011, de 22 de març, de l'esport i l'activitat física de la Comunitat Valenciana.
  • Decret 143/2015, d'11 de setembre, del Consell, pel qual aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei 14/2010, de 3 de desembre, de la Generalitat, d'Espectacles Públics, Activitats Recreatives i Establiments Públics.
  • Reglament d'ús d'instal·lacions municipals.

Observacions

Més informació: www.benicarlo.org 

Plantilles de documents que cal presentar

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • El tràmit requereix que la persona sol·licitant s'identifique i signe amb certificat digital
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones jurídiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE BENICARLÓ - P1202700I
Passeig de Ferreres Bretó, 10
12580 Benicarló (Castelló)
Precarga de imagen Precarga de imagen