Tràmit per a sol·licitar el document que certifica les dades actuals d’empadronament individual d’una persona.
El certificat d'empadronament és un document fefaent i té efectes administratius, a diferència del volant d'empadronament, que té només efectes informatius.
Qualsevol persona física, ella mateixa, o una altra en representació.
Per a actuar en representació d'una altra persona, cal emplenar la plantilla “Autorització de representació” i adjuntar-la signada a aquest tràmit. Si el certificat és per a una persona a càrrec (fill/a, persona dependent, etc.) empadronada en el mateix domicili que la persona sol·licitant, es pot sol·licitar a través del tràmit “Certificat d'empadronament per a persones convivents a càrrec”, sense necessitat d'emplenar l'autorització de representació.
Per a poder obtenir el certificat d'empadronament cal estar empadronat/ada a Benicarló.
Cal pagar la taxa de 4 euros, que s'estableix en l'Ordenança fiscal T1 reguladora de les taxes per tramitació d'expedients i expedició de documents administratius.
Una vegada hageu sol·licitat el certificat d'empadronament, el Departament de Governació us facilitarà la corresponent autoliquidació.
El pagament es pot efectuar a través de la Passarel·la de Pagaments de l'Ajuntament, en les entitats bancàries indicades en l'imprès d'autoliquidació o en el caixer situat a la planta baixa de l'Ajuntament (sense cita prèvia - c. de Ferreres Bretó, 10).
Tot l'any.
Si s'actua en representació d'una altra persona, la plantilla “Autorització de representació” emplenada i signada, juntament amb la documentació acreditativa de la representació (formulari inclòs en el tràmit telemàtic).
Aproximadament, 10 dies hàbils.
No és aplicable.