Tràmit per a sol·licitar el document que certifica l'historial padronal de la persona sol·licitant en el municipi.
Qualsevol persona física, ella mateixa, o una altra en representació.
Per a actuar en representació d'una altra persona, si no esteu donats d'alta en el registre electrònic d'apoderaments Apodera, cal emplenar la plantilla “Autorització de representació” i adjuntar-la signada a aquest tràmit. Si el certificat és per a una persona a càrrec (fill/a, persona dependent, etc.) empadronada en el mateix domicili que la persona sol·licitant, es pot sol·licitar a través del tràmit “Certificat històric d'empadronament per a persones convivents a càrrec”, sense necessitat d'emplenar l'autorització de representació.
Cal pagar la taxa de 4 euros, que s'estableix en l'Ordenança fiscal T1 reguladora de les taxes per tramitació d'expedients i expedició de documents administratius.
Important!
Abans de sol·licitar el certificat, heu de pagar-ne les taxes. Per a fer-ho, entreu al Portal Tributari de l’Ajuntament de Benicarló i genereu l’autoliquidació de la taxa per tramitació d'expedients i expedició de documents administratius (codi 1018), tarifa 002 Certificat d’empadronament.
Una vegada generat l’imprés d’autoliquidació de la taxa, el pagament es pot fer telemàticament a través de la Passarel·la de Pagaments de l'Ajuntament. També, presencialment, en les entitats bancàries indicades en l'imprès o en el caixer situat a la planta baixa de l'Ajuntament (sense cita prèvia - c. de Ferreres Bretó, 10).
El justificant del pagament s’ha d’aportar a la sol·licitud del certificat en aquest mateix tràmit.
Tot l'any.
Aproximadament, 10 dies hàbils.
No és aplicable.
Si el certificat no és per a la persona sol·licitant, sinó que és per a una persona a càrrec (fill/a, persona dependent, etc.) empadronada en el mateix domicili que la persona sol·licitant, es pot sol·licitar un certificat per a la persona a càrrec a través del tràmit “Certificat històric d'empadronament per a persones convivents a càrrec”